Friday, November 25, 2011

Ceramah Perniagaan Internet Bersama Pegawai SSM

Ceramah Perniagaan Internet Bersama Pegawai SSM





Semalam, saya bersama partner saya, saudara Khairul Azlan (Sifu Lan) telah menyampaikan ceramah perniagaan internet dan evolusi pemasaran melalui dunia siber.

Sesi pagi saya memulakan ceramah dengan membentangkan topik mengenai perbezaan perniagaan internet, program internet, pelaburan internet dan istilah-istilah di internet.

Manakala sebelah petang Sifu Lan menerangkan kaedah pemasaran melalui internet, isu penyalahgunaan internet, pandangan dan cadangan.

Alhamdulillah, usaha kami merancang untuk merealisasikan seminar ini berjaya dan mendapat pujian yang cukup baik dari pengarah SSM. Ini juga merupakan titik tolak kami untuk melangkah lebih setapak ke hadapan dengan memberi pendedahan kepada badan kerajaan, bukan kerajaan dan sesiapa sahaja yang mahukan lebih infomasi mengenai isu-isu berkaitan perniagaan internet.

Jika PDRM Bukit Aman nak jemput kami pula selepas ini, kami alu-alukan. Kepada mereka yang ingin menjemput kami untuk mengadakan seminar berkaitan perniagaan internet, boleh hubungi talian 0166407479 atau emel ke nsconsultation@gmail.com :)

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search